Військовий інститут
Київського національного університету
імені Тараса Шевченка

Укр.   Eng.  
Ми в соціальних мережах  
+38 (044) 521-32-89
Гаряча лінія (цілодобово)

Ребрендинг українського війська

24 травня на базі Військового інституту Київського національного університету імені Тараса  Шевченка в рамках комплексних заходів щодо зміни бренду (ребрендингу) зовнішнього вигляду військовослужбовців Збройних Сил України, відбулась презентація проекту "Знаки розрізнення, повсякденна, парадно-вихідна та парадна форма одягу військовослужбовців Збройних Сил України".

У заході брали участь представники військових підрозділів, офіцери курсанти та журналісти.

Модераторами зустрічі стали - відомий український журналіст Віталій Гайдукевич, історик Василь Павлов та геральдист Олекса Руденко.

У ході зустрічі  учасники обговорили питання щодо нової концепції однострою та зовнішнього вигляду військовослужбовців. Крім того, були обґрунтовані причини та наслідки запровадження окремих елементів нової військової форми одягу в контексті вітчизняної військової історії, сучасних викликів і завдань Збройних Сил України.

"Мета нашого заходу показати, що через зміну зовнішнього вигляду українського військовослужбовця з часом ми змінимо і внутрішнє наповнення, сприятимемо глибшому вивченню нашої історії, наших героїв", - зауважив один із розробників, журналіст Віталій Гайдукевич.

Фотографії